Service en garantie

Alle producten die wij verkopen worden veelvuldig gebruikt door de consument in het dagelijkse huishouden. Hierdoor heeft apparatuur veel te lijden en het kan dan ook wel eens voorkomen dat een apparaat defect gaat. Dat is normaal. Alle apparatuur heeft tenslotte een bepaalde levensduur.

Wat bieden wij?
Wij van Mennen Witgoed hebben onze eigen technische dienst en voeren de reparaties zelfstandig uit voor zowel particulieren als bedrijven. In samenwerking met de producent zorgen we voor de noodzakelijke onderdelen en blijven wij op de hoogte van alle ontwikkelingen. Hierdoor leveren wij onderhoud en reparatie op basis van actuele documentatie en zijn wij altijd up-to-date. In principe repareren wij bij de consument thuis. Of het moet noodzakelijk zijn om het apparaat voor reparatie of uitvoerige tests mee te nemen naar de werkplaats.

Hoe?
Voor al onze reparaties maken wij eerst een prijsopgave, zodat de consument kan kiezen of de reparatie uitgevoerd moet worden. Hierbij zullen wij u zo goed als mogelijk en eerlijk adviseren.
Mocht het zijn dat uw product binnen de wettelijke garantietermijn defect gaat, dan komen wij eerst even kijken wat het probleem is. Wij noteren dan de productnummers en regelen dat de fabrikant de storing bij u thuis komt op lossen.

Garantie
Elke producent is wettelijk verplicht garantie te geven op zijn product, hierbij mag de producent de garantievoorwaarden zelf bepalen.

Iedere producent hanteert een eigen termijn waarover hij garantie verleent. Standaard geldt voor onze producten een garantie van 1 of 2 jaar. Wij zetten de garantietermijn altijd op de aankoopfactuur.

Op de reparaties die wij verrichten aan uw product verrichten, geldt standaard een garantietermijn van 3 maanden. Op de onderdelen geldt een termijn van 1 jaar garantie. De garantie die wij leveren op de reparatie geldt alleen op het gerepareerde deel. Dus niet voor het gehele product.

Website door TARGET visuele communicatie